Escape
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Escape

PříjemLatest imagesHledatRegistracePřihlášení

VÍTEJTE NA FÓRU / WELCOME TO THE FORUM

Goto down 
AutorZpráva
dingoo

dingoo

Poèet pøíspìvkù : 259

VÍTEJTE NA FÓRU / WELCOME TO THE FORUM Empty
PříspěvekPředmět: VÍTEJTE NA FÓRU / WELCOME TO THE FORUM   VÍTEJTE NA FÓRU / WELCOME TO THE FORUM EmptyWed Oct 27, 2010 4:03 pm

Ahoj Všem!
Vítám vás na tomto fóru, který pro nás vytvořil lachim14. Jak je vidět tento obor mu není cizí study já osobně jsem nadšený a děkuji ti za to!
Předem se omlouvám pokud téma vložím někam kam to nepatří, já jsem na to expert....

Fórum je určené pro členy ligy a české spojenecké ligy (pokud budou chtít) chtěl bych fórum plně využít a chci aby uplatnilo svůj smysl.
Jelikož je fórum určeno pro česky mluvící členy, máme v lize i členy z jiných států, proto bych chtěl aby ti co neumějí česky používali translátor, není to podmínka ale takto můžeme reagovat na případné dotazy, reporty co nejrychleji. Jako standartní jazyk bych zvolil angličtinu.
Pro české členy se nic nemění.
Doufám že se vám fórum bude líbit
Tak si uzívejte hru a děkuji že podporujete ligu Aya

Dingoo What a Face

Hi everyone!
Welcome to this forum for us by lachim14. As seen in this sector is foreign to him study I am personally delighted and I thank you for it!
I apologize in advance if I put a topic somewhere where it does not belong, I'm an expert at it ....

The forum is designed for members of the League and allied Czech league (if they wish) I would like to take full advantage of a forum and want to use its sense.
Since the forum is designed for Czech-speaking members in the league and we have members from other states, so I wanted to tell you what can not use the Czech translator, not a condition but this is how we respond to any queries and reports as soon as possible. As a standard English language I chose.
For members of the Czech nothing changes.
Hope you will enjoy Forum
So, enjoy the game and thank the supporting league Aya

Dingoo What a Face
Návrat nahoru Goto down

VÍTEJTE NA FÓRU / WELCOME TO THE FORUM
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Escape :: Veřejné :: Escape-
Přejdi na: